tisdag 1 juli 2008

Ganska fint väder iaf

Solen skiner på en lite molnig himmel. Ska min sista semestervecka åtminstone solig?


Har legat ett par timmar på balkongen idag och läst Simon Beckett's andra och senaste bok, Skrivet i eld. Den första han skrev, Dödlig kemi, var bra, så därför sitter jag nu fastklistrad med denna som även den är bra.
Bara ett tips till er bokmalar där ute :)


Gefle
Imorgon är det Gefle första match efter EM-uppehållet, och det har vi ju längtat efter. Det är dags för grabbarna att vinna matcher, och inte spela som de gjorde i våras.
Oremo är kvar, såklart. Jag tvivlade aldrig.
Mitt tips med hjärtat:
Gefle - Kalmar 1-0


Nattens dröm:
Vi stötte på 2 vita apor i en övergiven lägenhet på gården där jag växte upp. För att bli vän med dem så började jag plocka och pillra en av dem i den vita fluffiga pälsen. Det verkade funka.

Inga kommentarer: