tisdag 1 maj 2012

Jag skriver inte speciellt ofta här....

Jag skriver inte speciellt ofta här på bloggen längre. Det mesta som händer redovisar jag på facebook.

Men lite läggs ut på youtube också. Här har ni mina videos: http://www.youtube.com/user/leffeggg/videos


Men lite sammanfattning: Är arbetssökande just nu. Ser fram emot sommaren som sägs ska bli riktigt varm. Tänk bara, först fotbolls-EM i juni, Getaway Rock Festival i början på juli (som jag kanske rapporterar ifrån i år igen) och sen OS i London på sen-sommaren. Kan bli hur underbart som helst. Jag mår fortfarande bra efter Brynäs SM-GULD!! Jag behöver bara tänka tillbaka till guldmatchen och allt firande efteråt för att mina smilband ska få motion :)

Nu på våren så är det ett VM-hockeyguld med en hel brynäs-kedjan i Tre kronor och att vår nya schlagerdrottning Loreen tar Europa med storm som kan göra det ännu bättre :)

Peace out!

Inga kommentarer: