lördag 5 april 2008

Isobel & November på Wasteland

Igår jobbade jag till 20:30, åkte hem o tog en snabbdusch innan jag drog till Danne för liten förfest.
När vi senare kom till Wasteland där Perra, Jimmy och Jens (Alltså Isobel&November) skulle spela, så var det kanske bara ett tiotal människor där. Men så småningom började lokalen fyllas lite mer.

Vilken grym spelning grabbarna gjorde, det bästa hittills enligt oss och de själva. Hela publiken rockade loss när bandet öste på som mest i den nästsista låten. Det var roligt att få uppleva detta.


Se och lyssna på Isobel&November's på deras myspace-sida.

Det blev bara fyra cider för mig och en shot Dooley's, så det blev lugnt för mig hela kvällen.

Annat från igårkväll/natt:
B's fall bakåt ner för två trappsteg när hon skulle ta en bild av oss var nog höjdpunkten för henne :)
Det renderade i ett stort blåmärke på vänsterarmen plus en massa smärta. Hon tog dock bilden när hon låg halvt över ett bord där nere :)
Anders vill nog inte bli taggad på Facebook med de bilder vi tog av honom. Smisk i bara kalsongerna, hudlotion-scenen och att lapa mintu ur Dannes navel är nog inget man vill skryta om på FB :)


Nu blir det nog en hel filmer jag ska gå igenom den här helgen. Och imorgon, Söndag, är det hemmapremiär för Gefle IF. Vi ses väl där?

Inga kommentarer: