måndag 25 augusti 2008

Fruktansvärd upptäckt i makaronpaketet...

Usch, fy, blä.

Skulle koka lite makaroner igår.
Och när jag häller dem i kastrullen så ser jag nåt dimpa ner i vattnet tillsammans med makaronerna.

Wtf??!? tänkte jag. Och börjar leta i vattnet med sleven.
Och där, bland all pasta låg detta fasansfulla objekt!

Äckeltankarna kom snabbt. Var har denna pryl befunnit sig? Vem är så elak att han/hon slänger ner en sån grej i makaronpaketet? Ska jag anmäla Kungsörnen? Ringa till Sverker på Plus?

Jag tog såklart ett foto på snusket som gjorde mig helt spyfärdig.
Klicka här!

:D
:D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha ha ha... och hahahahahahaa... åh herregud. Vad är det för fel på dig?

Leffe sa...

Hihi :)

Den där penne-pastan hör ju inte alls hemma bland makaronerna. Som en zebra bland grisarna. Den måste ha blivit degraderad i fabriken :)