torsdag 9 april 2009

Långhelg, va skön...t...! +[video]

Den här veckan har varit ett helvete på jobbet. Grejerna som kommer in tar ju aldrig slut, lastbil efter lastbil kastar av pallar.
Jag har både jobbat på inrutan och kajen de här 4 dagarna. Och eftersom folk blitt sjuka och en del folk har fått ledigt så har det varit stressigt. Vi har inte haft en så stressig vecka på vem hur länge. :P

Men nu är det påsk ivilketfall som helst. 4 lediga dagar! :)


Igår var lillsyrran och hennes Växjö-kompisar hemma hos mig och tittade på videos och spelade spel. Lite mysko dialekt har de :)
Själv var jag med Danne och fixade till båten lite. Tar nog inte lång tid innan vi kan lägga i båten.
Och i år blir det i Sikvikshamnen vi kommer ha våran båt liggandes. Jag fick tag i en plats där. :)
Tog bara nån dag innan Bengt ringde mig sen farsan gett honom mitt nummer. Det verkar inte vara nån kö alls nästan för att få båtplats.


Sååå oootroligt skönt Allsvenskan har börjat! Så ootroligt bra att Gefle kunde ta en poäng i 1-1-matchen mot Kalmar i premiären. På söndag är det bortamatch mot Bajen. Det kan bli poäng där också. Vore oootroligt skön...t ;)


Hittade en video som gjorde mig glad.


Och denna klassiker får en att skratta och må bra :)



Glad påsk på er!

Inga kommentarer: