tisdag 20 maj 2008

22222 mil [bild]

Min kära Toyota Campy (hette Camry innan R:et gick sönder :) har nu gått tjugotvåtusentvåhundratjugotvå mil. Jag missade fototillfället med 3 km tyvärr, men ack så coolt ändå :)




Ellie bytte skift med mig idag, så det bli em-skiftet för mig. Skönt med sovmorgon på tisdagen som vanligvis brukar vara den jobbigaste dagen att kliva upp en förmiddagsvecka.

Var ensam o fiskade lite i sikvik på kvällen igår, fick inget som vanligt. Men fick se en vacker regnbåge iallafall, det är ju även en slags fisk ;)

För övrigt:

  • Ryssland vann en spännande match mot Kanada i VM-finalen. Det var grymt skönt att se då jag inte gillar kanadensarna så mycket.
  • Bara 13 arbetsdagar kvar nu :)
  • Oj, Anders Asp fyller ett kvarts sekel idag. Grattis Asp! :)
  • Zlatan har fått igång målskyttet igen. Efter en skadeperiod så fick han hoppa in i Inter mot Parma i sista omgången i Serie A. Med två mål avgör han matchen och ligaguldet helt själv!
    Frågan är nu, ska han i landslaget spela med Henke eller Elmander? Det hade varit coolt med en 4-3-3-upptällning med Henke, Elmander och Zlatan på topp, men såna "konstiga" taktiker vill väl inte herr Lagerbäck ens tänka på.
  • Nu har en till tjej försvunnit spårlöst, Nathalie 20år i Alingsås. Hon tog några sedlar ur en plånbok hemma, sen gick hon ut. Hoppas de hittar henne vid liv.
  • Nu ska jag käka lite snabbt innan jobbet. Ciao




1 kommentar:

Aspen sa...

Tackar Tackar :)