lördag 10 juli 2010

Getaway Rock Festival (Bara 6 timmar kvar)

Hej och hopp!
Självaste Daniel, sångaren i Renegade 5 hittade till min blogg efter att jag nämnt dem med lite kritik. Coolt :)

Idag började det nästan mulet på himmelen, vi slapp solen det första timmarna, men sen sa den Tittut! och började steka oss.

Dagen började för mig med Lillasyster, med en sittandes Martin (sångaren). Stackarn har drabbats av diskbråck, men inte ställer de in konserten för det inte. :)
Sen gick man in i gasklockan och tittade på när Rebel Collective röjde loss.

Tog en öl och kikade lite på Adept, och sen hittade jag en bra plats i skuggan därifrån jag såg Deathstars och Engel.
Vid halv fem steg Crucified Barbara på på stora scenen. De spelade även låten som var med i melodifestivalen, Heaven and hell.


Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska titta på för band. Kl 20:45 är det dags för Europe, men framtill dess då? Crescendolls blir det nog om 20 min. Ska bara ta en till öl här hemma.


Edit: Måste även gratta Ulrica och Jens till deras nyfödda Ida Ailí som ville ut imorse. Hon är lika söt som sin far.

Inga kommentarer: