söndag 15 mars 2009

En solig söndag

Vaknade av att solen sken rakt in i sovrummet och värmde lakanet.

Hade en "film"-dröm tror jag på morgonkvisten, man minns ju inte så mycket tyvärr. Drömmen/filmen hamnar nog i Horror-genren med nåt läskigt grej som tog sig in i människor. Drömmen kan mycket väl vinna en oscar för bästa bild. Det var mörkt, mulet med inslag av blixtar ibland i bakgrunden. Platsen där det mesta utspelades sig var runt där elcentralen låg nere på Parkis på Kuppbols. :)

Törstig och med lite huvudvärk efter festen igår tvingade jag mig upp för att dricka vatten.
Vi hade kul igår, jag Nikki och Stoffe. Det blev bara vi :(
Men jäklar vad kul vi hade med guitarhero, Rockband och Fuzion Frenzy 2. På Rockband ägde vi mest när jag spelade trummor, N på gitarr och Stoffe sjöng. Vi får göra om det igen snart hoppas jag.


Hittade ett roligt IRC-citat på warpdrive.se:

[magnuss]: Sjukt kul på fritids idag. De hade tagit närbilder på barnen, så man bara såg ögonen o lite panna. Jag hade svårt att känna igen Julia t o m. Självklart satte barnen mig på prov o jag kände igen en del men inte alla. En tjej blev lite ledsen o ville ta om sitt kort pga att hon sa att alla känner igen för hennes lugg syntes.
[magnuss]: Jag tror snarare problemet var att hon är klassens enda asiat
[zeeall]: :)

Inga kommentarer: