lördag 22 mars 2008

Glad påsk!

När jag skriver detta är klockan 3 på natten och jag kom nyss hem från Danne.
Och nej! jag är inte redlös full som jag verkar ha varit förra lördagen. :)
Jag fick höra idag att vi i lördags träffade på ett gäng på Volym och att jag istället för att skaka hand hade kramat om en kille vid namn Mackan. Jag har _inget_ minne av detta. Blev dock påmind att vi kissat på en bil som stod vid postterminalen. Usch, så gör väl inte normal människa (som är nykter)? hehe :)

Påskmat imorrn hos mamma, men först måste jag till bolaget, eller kanske inte, har fortfarande öl på balkongen som jag kan ta. Vi ska till bomhus imorrn, till Karin. Tänker inte heller då röra nån sprit.

Glad påsk på er. Godnatt ZzzZzz

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, du slutar aldrig att förvåna mig, Leffe! =)
Huvudsaken är ju att du har roligt.
Men att kissa på en bil???? *skrattar*

Glad påsk iaf!

Anonym sa...

Nu är påsken slut.
Uppdatera! ;)