tisdag 3 juni 2008

2 dagar kvar...

Bara två soliga arbetsdagar kvar tills jag äntligen kan gömma undan arbetskläderna i 4 veckor. :D

Har inte blivit så mycket bloggande på senaste tiden. Har inte hänt så mycket och så har man börjat varva ner lite inför semestern.

Sommaren har kommit, sol och värme....mmm... :)
Arabgrannarna fortsätter sitt nattliv. De har haft ett par nattfester i maj månad. Inget jag bryr mig så mycket om dock.
Fotbolls-EM börjar på lördag! Fyra av oss kommer sitta på Filmstaden den 14:e juni då Sverige möter Spanien. Riktig storbild och bra ljud, hoppas det även blir bra stämning där inne.


Skickade förut iväg min GH3-skiva för utbyte till en skiva som är fullt fungerande. Det blev så att de som köpte Wii-versionen fick spelskivor med mono-ljud. Inte så lyckat alltså för ett spel som handlar om musik :P
Activision som släppte spelet gjorde rätt för sig och fixade en utbytestjänst helt gratis. Nu har jag fått min nya skiva och man hör direkt att ljudet är grymt mycket bättre nu.


Var ut med båten och metade med lillsyrran igår. Vad än hon försöker lura i er så fick jag ca 16-18 fiskar och hon fick bara 7 st. Jag fick dock 2 snorgärsar, så jag fick dra av 2 fiskar per snorgärs från min räkning enligt våra interna regler. Men jag vann ändå! In your face Frodo! ;)
Du ska få ta revansch snart igen.




Låg på balkongen och halvsov idag tillsammans med Lurifix då ett helt gäng av människor kom in på gården. Polis/åklagare skulle videofilma den mördade tjejens pojkväns vittnesredovisning på plats. De höll på ett bra tag innan de va färdiga.
Undrar om lägenheten kan renoveras nu, det trasiga fönstret mot gården påminner tyvärr mig varje dag vad som hänt där inne.


Lyssnar just nu på: Negative - Inspiration

Länktips 1: http://www.footstar.org [istället för att vara manager över en hel fotbollsklubb så tränar man här upp sin egen spelare. Min spelare heter Lars Larsson är vänstermittfältare, spelar i Athletic Heroes och jag leder just nu assist-ligan. Vi har vunnit Allsvenskan och cupen flera ggr. Grymt kul om man gillar managerspel och fotboll.]

Länktips 2: Sky Blues-Bloggen [mycket läsvärda åsikter om Gefle IF, strömvallens gamla läktare m.m]

Inga kommentarer: