tisdag 10 juni 2008

Zlaaaatan! He is the man!

Otroligt skönt när Ibra sköt en kanon rakt i mål när han gjorde 1-0 till Sverige!
Jag skrek rakt ut!

Ett snyggt mål, men för tusan inget drömmål som aftonbladet vill få det till. Läs artikel.

Sen när Hansson gjorde 2-0 kände man att matchen var klar. Vi har vunnit våran första gruppspelsmatch. :D

Grekland spelade riktig j-a "greece"(gris)-fotboll.

Första slaget är vunnet! (påminns om Svenska Spel-reklamen som härmar filmen Gladiator-filmen) :)

Nu på lördag gäller det!! Spanien kommer bli svårt, men klarar vi oavgjort så är jag riktigt nöjd!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Meeeeeeeeeen, förbenade sportdårar.

Haha, Zlatan, han måsta vara en gud för er. Själv så tycker jag bara att han är ful som stryk.

Allt väl annars då Leffe?

Leffe sa...

Nänä, Zlatans näsa är bland det vackraste jag sett ;)

Annars är allt helt okej med mig. Har semester nu i 4 veckor. Men vädret kunde ju vara lite bättre idag tycker jag :)

Leffe sa...

Förresten måste jag säga att din design du har nu är grymt snygg Jimmi!