lördag 21 juni 2008

Midsommarfirandet

Kom hem för ett par timmar sen.
Har varit och firat midsommar i "Uttervikarna" som ligger i närheten av Axmarby.
Det var Dannes flickvän Sofis föräldrars sommarstuga.

Vi var 9 pers som åkte upp i 3 bilar med ett stopp på Willys för matinköp. Runt kl 13 kom vi fram på fredagen.
Det var ett väldigt mysigt ställe vid havet, 10 meter till vattnet typ.




Vi åt och drack gott. Sill o potäter. Lekte lite och sparkade boll. Grillade senare våra köttbitar och satt och njöt av maten.

Det blåste på riktigt ordentligt hela tiden, så vi slapp myggorna utomhus. Det var lite värre inomhus när vi skulle sova. Jag tror jag klarade mig undan med bara 2 myggbett som har börjat klia :)

EDIT: Fel fel fel! Nu har det poppat upp sammanlagt 10 myggbett som kliar på min högerhand och 1 på armen. Myggorna måste ha haft fest på min hand :(

På morgonen vaknade en och en till liv runt 11. Frukost och bara ta det lugnt innan vi städade och fixade innan hemfärden.

Tack Danne, Sofi, Anders, Johanna, Peter, Mitra, Elin och Gräs för en rolig och minnesvärd midsommar :)

Inga kommentarer: