söndag 22 juni 2008

Våldtäktsman på språng...

Haha, hittade denna på warpdrive.se.

#######################

<@SkogsTrollet> gud, jag känner mig så skyldig när jag hamnar bakom en tjej påväg hem från ica.
<@SkogsTrollet> först så så tänker jag "jag låter henne gå lite före"
<@SkogsTrollet> men så går hon så jävla långsamt att jag inte kommer hinna hem innan barcelona matchen
<@SkogsTrollet> så då tänker jag "jag skyndar mig lite förbi"
<@SkogsTrollet> nehe, då tittar hon lite snett bakåt och skyndar framåt
<@SkogsTrollet> så då saktar jag ner, då tittar hon snett bak o saknar in.
<@SkogsTrollet> då skyndar jag på, och hon gör detsamma
<@SkogsTrollet> jag luktar ju lite sprit och öl men är inte så berusad så att jag inte kan springa
<@SkogsTrollet> så tillslut springer jag förbi samtidigt som jag skriker "JAG SKA INTE VÅLDTA DIG! DET ÄR FOTBOLL PÅ TV!"

#########################


Passar bra nu när det är fotbolls-EM och att jag själv var med om liknande situation igår, fast jag valde att istället cykla en liten omväg för att lugna ner tjejen framför. Hon cyklade en bra stund framför mig på väg hem, och såklart ska hon cykla samma väg jag ska och tittar bakåt på mig då och då. Ju närmre vi kom till vårat kvarter desto oftare tittade hon bakåt och började smått se lite stressad ut :)
Så sista 50 metrarna var jag en gentleman och cyklade en omväg runt till andra sidan gården så att hon slapp tänka efter var pepparsprayen låg nånstans. :)

Inga kommentarer: