torsdag 12 februari 2009

Ska till jobbet igen... +[video]

Lernia ringde mig idag på eftermiddagen och sa att Nettan frågat om min tillgänglighet. Jag är så tillgänglig man kan bli, har ju varit det i... minns knappt hur länge jag gått hemma :)
Det är lite över 3 veckor nu va?

Nu är det dags igen. Ska försöka kliva upp kl 5 imorgonbitti, och jag som är hur pigg som helst nu. Det blir bara en dag på jobbet, om det blir nästa vecka också vet de inte än. Jag hoppas det.


Senare på fredagen ska vi ha kul i hemlingbybacken. Åka pulka och dricka öl :)
Denna gång ska nog Danne klara sig från skador ;)


Hittade denna video på facebook.
Rheborg är helt underbar :)
"Niklas för helvete till kassa 3! Ta ditt feta arsle och kom hit nu för fan"

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha fy fan vilken rolig karaktär han spelar där Rheborg!

Hoppas ni kommer från pulkabacken utan benbrott och bulor!