tisdag 5 juli 2011

Dan före dan före Getaway-dan....

Känner mig mer och mer laddad inför GRF2011.
På torsdag börjar det!

Jag kämpar på på mitt jobb till onsdagen runt kl 16, sen drar jag ner och löser in min biljett till festivalbandet och fixar allt så jag slipper tänka på nåt annat än festivalen/musiken/bärsen under de tre dagarna. :)

Här har ni en hjälte...efter att Peace&Love-festivalen i Borlänge slutade i söndags så stannade han till i Gävle och satte upp sitt tält på fältet som inte hunnit blivit en camping ännu. Arbetarbladet har intervjuat Artin Ghookassi, en kille som synts på youtube och Idol2011.

http://arbetarbladet.se/noje/getaway/tv/1.3674057-tv-festivalveteranen-haller-sig-i-trim-med-bubbelplast

Arrangörerna har ordnat en FAQ som är väldigt matnyttig.
http://www.getawayrock.se/festival/om-festivalen/faq/


Jag har börjat, lite sent kanske, lyssnat igenom banden som är med så man vet vilka band man ska lyssna på och vilka man ska hålla sig undan. Jag är ingen deathmetal-snubbe, jag är lite mjukare (men det får inte vara för mjukt ;) och såna band kryllar det av på festivalen.

Bara en arbetsdag kvar nu!

Inga kommentarer: